Sunday, June 22, 2008

Williamsburg








Igar kom vi hem fran Williamsburg dar vi hade nagra riktigt trevliga dagar. Steve jobbade ju under dagarna och jag och grabbarna gjorde stan, har blasor pa fotterna sa mycket som jag gatt. Det var en mysig liten historisk stad dar alla som jobbar dar gar runt i 1800-tals klader och det ar sma skadespel pa gatorna, etc. Nackdelen var att alla affarer hade trappsteg upp till ingangen sa jag kom inte in pa sa manga stallen med min stora dubbelvagn. Det var kul att turista lite i alla fall och jag hann med att sitta vid poolen med fotterna i vattnet en stund varje dag ocksa, skooont. Lagger in lite bilder fran "semestern".


Idag har vi hamtat Bailey fran kenneln han var pa nar vi var borta, han har sovit pa golvet sen vi kom hem sa han verkar ha haft det roligt. Vid lunchtid var vi pa 1-arskalas i parken ett kvarter bort; ett par bekantas (Gene & Hellens) dotter fyllde ar.



Nu ska vi grilla kyckling och kolla pa film (om knoddarna tillater)!

No comments: