Friday, June 6, 2008

1 month old!



Idag ar knoddarna 1 manad gamla, tiden gar sa jakla fort. De har sina svenska Bamseklader pa sig, Sveriges Nationaldag i all ara :-) Steve kommer hem ikvall, far se om han tycker de har blivit storre, jag tycker de vaxer varje dag. Vi vagde Caden forra helgen och om man ska tro var digitala vag sa vagde han 4.1 kilo da :-) Igar kvall hade jag nagra kompisar over men det var inte sa populart, killarna skrek non stop hela tiden. Fick lugna ner dem med ett bad sen sov de ratt bra inatt. Imorgon ska mor och jag aka och shoppa - sjalva!!

Ha en bra helg allihop!

5 comments:

Anonymous said...

Så fina de är i Bamse kläderna :)
Ha en trevlig shopping dag imorgon! Kram Kicki

Sol said...

:-D!!

Hoppas ni kan shoppa i lugn och ro!

Sol said...

Hej igen!
Tack mamma (antar jag att det är! :-) ) för alla kläderna och skorna till Isac. Helt perfekt!

Kramar

Sol said...

Kolla in hos mig, där finns bilder på prinsen i nya badtröjan! :-)

Anonymous said...

Jättesöta i deras fina bamsekläder:)Hoppas att shoppingturen gick bra igår. I helgen var jag och Soffe och cyklade tjejvättern i Motala, cyklade 9 mil på 4 timmar...hade lite ont i benen efter det!!
Kram susanne