Tuesday, June 10, 2008

Sleepless in Baltimore, part II



Om inte mamma vore har skulle jag vara en zombie hela dagarna, som tur ar far jag lite tupplurar under dagen nu. Oliver har nog en slang kolik har vi konstaterat, riktigt jobbigt pa natterna. Jag har forsokt utesluta allt i min diet som kan orsaka magknip hos knoddarna sasom mjolkprodukter, juice, choklad, etc., vagar knappt ata nanting. Inatt ska mamma sova pa overvaningen med oss och Steve nere i kallaren sa jag far lite hjalp pa natten ocksa, far se om det gar battre.

Det har varit olidligt varmt och fuktigt de senaste dagarna, 45 grader i solen sa vi har inte kunnat ga ut med bebisarna. Nu askar och regnar det ute sa forhoppningsvis blir det torrare luft imorgon sa man kan komma ut lite. Mamma ar inte fardigshoppad an sa om Oliver tillater sa aker vi nog till ett kopcenter imorgon igen. Det ar Fars Dag har pa sondag sa jag ska kopa nat at Steve ocksa, kanske ett paket oronproppar? :-)

Bailey ar forresten helt galen i bebisarna nu, slickar pa dem sa fort han kommer at. Nar de sover gar han och lagger leksaker i deras sangar eller i vagnen, vet inte om han tror att de kan leka med dem eller vad han tanker.

3 comments:

Anonymous said...

hahah öronproppar! Tja varför inte :)

Anonymous said...

Hej! Killarna ser ut att trivas med honom också. ;-) /Sandra

Anonymous said...

Å, vilken fin familj ni har.

Bailey ser ut att vara en stolt kille som med försiktighet vaktar sina små.
//Anna H