Monday, June 16, 2008


<--- En vig kottbulle :-D

Mammas plan blev sa forsenat att hon hade missat anslutningen i New York sa jag fick hamta upp henne pa flygplatsen igen nagra timmar efter jag slappt av henne i Lordags. Hon akte hem igar istallet, inte emot nan av oss :-)

Steve kom hem fran camping och triatlon igar, han kom pa forsta plats i sin grupp sa han var nojd och glad! Vi akte och at pa restaurant for att fira Fars Dag, knoddarna skotte sig och sov hela tiden. Vi har varit sa upptagna med allt att vi glomde bort var brollopsdag bada tva i Lordags, och vi har ju till och med 2 datum att valja mellan (brollop i bade USA och Sverige). Ah, vi far val fira dubbelt nasta ar eller nat.

Pa Onsdag har Steve en tradeshow i Williamsburg med jobbet och jag ska folja med. Vi stannar tills pa Lordag sa det blir som en liten semester (forhoppningsvis) :-) Hotellet ligger mitt i stan nara shopping och museum sa jag och grabbarna far ga ut och utforska nar Steve arbetar.

Nu ska jag kasta i mig lite mat innan twinsen vaknar!

3 comments:

Anonymous said...

Ser skönt ut... Men vad fin han är. Somrigt brunlätt. Gossigossigooos!
/Anna H

Anonymous said...

Han ser ut att ha underbart skönt...Ha en trevlig resa, hoppas att du får smaka på lite sill i helgen. Vi åker till Gotland över midsommar,hoppas att vädret blir bra. Hälsa grabbarna.
kram susanne

Anonymous said...

Jasså, du fick ha kvar mamma lite extra. Det var väl skönt. Jag satt precis och kollade på lite kort ifrån min förra resa. Satan vad jag saknar er!!! Kramis/Sandra