Tuesday, June 24, 2008

Tuesday



Igar var jag pa efterkontroll hos doktorn, jag behover fortfarande ata extra jarntabletter men annars ar jag back to normal! Sa nu ska har borja motioneras pa riktigt, var ute en joggingtur med vagnen imorse, eller jag vet inte om man kan kalla 500 meter en tur... Konditionen ar ju inte pa topp kan jag saga men det ska vi jobba pa! Grabbarna var med hos doktorn forresten och skrek ikapp under hela besoket, stackars receptionisten kunde knappt svara i telefon :-D

Jessie kom over en svang under dagen, Caden hade diarre-oversvamning over hela hennes klanning haha, har inte sett en san full bloja i hela mitt liv :-)

Idag ar var fodelseannons i VLT: http://www.vlt.se/index_webbisar.asp?c1=167&c2=140

3 comments:

Anonymous said...

Jättefin annons i tidningen idag, nu sitter den på kylskåpet.
Antar att Jessie inte blev så nöjd över diarre attacken:)Hälsa från mig!
Imorgon får du kika på vlt på familjesidorna....
Sköt om er
kram sus

Camilla said...

Grattis till forlovningen Sus! Nar planeras det brollop? :-)

Anonymous said...

Nästa sommar får du komma hem med grabbarna för då blir det bröllop:) Nu ska vi ut och leta klänning när vi kommer i september!!
kram kram