Wednesday, June 25, 2008

Doktorsbesok

Nu ar vi hemkomna fran barnlakaren, killarna vaccinerades idag. Stackarna fick 5 sprutor, oj vad de skrek hjartskarande. Fick reda pa att Caden har eksem ocksa, har trott hans utslag i ansiktet var baby acne eller varmeutslag men det var det inte. Jag hoppas det blir battre med salvan vi fick. Kottbullen vagde 4990g och var 55cm lang och korven vagde 4536g och var 60cm laaaaang :-D

I eftermiddag flyger svarmor in fran Idaho, hon har inte traffat twinsen sa det ska bli kul. Skont ocksa med hjalp under dagarna igen, jag kanske till och med kan fa en lang tupplur nan dag :-)

Nej, nu ska jag badda i gastsangen och vika lite tvatt.

4 comments:

Anonymous said...

Jag hade nog också skrikit om jag fått 5 sprutor på raken. Stackarna, fast det är ju för deras eget bästa. Många kramar/Helene

Anonymous said...

Trevligt med besok fran svarmor, hoppas du far en chans att sova lite. Oj vad de vaxer, de kommer snart kunna lana Steves klader;)
Skot om er allihopa, kramar Frida

En mammas bekännelser said...

Åhhh va stora dom blivit. P vilken skillnad på längd å vikt på dom.
Kommer ni till Svea nåt i sommar?

Camilla said...

Jag vill jattegarna aka till Svea men det ar ju sa satans dyrt (helst som jag maste kopa en extra biljett eftersom jag har 2 bebisar). Jag kollar efter billiga biljetter hela tiden sa om jag hittar nan sista minuten sa kommer jag! :-)