Saturday, June 28, 2008

Hot hot hot



Usch vad varmt och fuktigt det ar ute, det gar inte att gora nanting pa dagarna nastan. Varme kan jag ta men fuktigheten ar ingen hojdare. Igar kvall utnyttjade vi svarmor och lamnade henne med twinsen och gick ut och at. Jag at crapdip, en stek med champinjoner och vitlokspotatis, mmmm. Drack nagra glas sangria ocksa, hur gott som helst! Vi kom hem till nagra snarkande bebisar sa det hade gatt jattebra.


Idag har jag varit och slingat haret sen akte vi och shoppade lite. Pa kvallen kollade vi pa nagra filmer; kan rekommendera "Untraceable" om ni gillar thrillers. Massor av leenden har vi forresten fatt fran bade Oliver och Caden idag, man smalter riktigt nar de smilar :-)

2 comments:

Anonymous said...

Ååå vilka fina små killar och växt har dom gjort sen jag åkte. Jag tror jag åker över nu, på en gång.... Kraaam mormor (hälsa farmor)

Camilla said...

Det ar bara att komma :-)