Saturday, August 30, 2008






Nu har mamsingen akt hem, riktigt sorgligt. Kanns langt till jul nar killarna far traffa mormor igen. Kan i alla fall trosta mig med att det ar Labor Day weekend och Steve ar ledig i 3 dagar och pa Onsdag kommer Sus, Kicki och Patrik! Det har varit trakigt regnigt vader de senaste 2 dagarna men jag tror det ska bli battre imorgon. Det ar skont med svalare vader dock, var jatteskont att springa med vagnen imorse; tog ett extra varv runt parken :-)

Lagger in lite bilder fran veckan!

5 comments:

Anonymous said...

Hej! Ja, snart kommer vi. Sus har nog börjat skriva packlita. Hör av dig om det är något du vill att vi ska ta med till dig.Vi ses om några dagar, ska bli sååå kul! Kramar Kicki
Se till att hålla regnet borta :)

Anonymous said...

Hej familjen Sandors, vilka härliga dagar jag hade i Baltimore , längtar redan efter er. Är lite avis på Sussi och Kicki som får åka på onsdag. Pussa och krama grabbarna från mig. Mormor

Anonymous said...

Hej! Glömde fråga igår, har du kvar plattången eller ska jag ta med min?

Det blir middag hos Patelas på lördag.

Ses imorgon.

Kram Susanne

Camilla said...

Din plattang har gatt sonder tyvarr, jag har en gammal fast den ar inte sa bra sa du kanske vill ta med din (jag har adapter).

Ses imorgon!

Anonymous said...

ok, då packar jag ner min. Tror jag ska ha en adapter någonstans också.
Nu är vi incheckade och klara, ska bara beställa taxin till imorgon bitti.
Ses imorgon!!
sus