Thursday, August 14, 2008

Zzzzzz





Pust, har inte hunnit skriva nat den har veckan, Steve har jobbat till sent pa kvallarna och Oliver har borjat halla lada pa natterna igen sa jag ar i zombie-land igen. Har inte orkat gora sa mycket den har veckan; akt och handlat lite och sen har Jessie varit har nagra kvallar och Allie kom och halsade pa en eftermiddag. Det ar tur att mamma kommer pa tisdag sa jag far vila upp mig lite :-)

Pa lordag ska vi pa kraftskiva med svenska foreningen har, ska bli mumsigt, har inte atit kraftor pa nagra ar.

Nu ska jag kolla pa tv och se om den dar Phelps kan simma till sig ett till guld, man maste ju heja lite pa honom eftersom han kommer fran Baltimore :-)

2 comments:

Anonymous said...

guuud va söta dom är ska bli så roligt att träffa er tisdag kväll. kram mormor

Anonymous said...

Vilket roligt klipp. Vad stadiga killarna har blivit. Ser ut att vara äldre än vad de är. Förstår att det är skönt att mamma kommer över igen. Jag vill också åka över. :( Kramis/Sandra