Tuesday, August 5, 2008




Idag har Oliver skrikit hela dagen... ok, kanske inte hela, han tog paus for att ata och sova :-) Han var sa slut av allt gratande att han somnade efter badet klockan 18.15 . Far hoppas han vaknar pa ratt sida imorgon for da far vi besok av Cathrine, Adam och deras dotter Emma (Cathrine bodde har i Baltimore forut och flyttade sen till Kalifornien).

Om ni kanner till nan bra perukmakare sa kan ni saga till forresten. Jag visste att man kunde tappa har nagra manader efter forlossningen men det har ar inte klokt, jag haller pa bli flintskallig!!! Vagar knappt borsta haret langre for da ar det harstran pa hela golvet. Det far ta och sluta snart tycker jag, var ju tunnharig fran borjan ju :-)

3 comments:

Anonymous said...

Hälsa Cathrine och Adam så mycket, jag ska försöka träffa dem under deras Sverige besök.
Har inte Jessie nån bra kur som hon kan ge ditt hår? Hon borde ju kunna nått trick!
Kram kram
Sus

Camilla said...

Tror inte det finns nat att gora at elandet :-) Vad tror du, en rodharig peruk kanske skulle vara kul?

Anonymous said...

Ha ha, stackare.... Jag har ett par peruker här hemma. Men jag vet inte om du skulle tycka att det var så snyggt. Man ser mest ut som en transvestit i dem. :-) Kram /Sandra