Sunday, August 17, 2008



Jag ar sa matt sa jag haller pa spricka; Jessie och jag lagade middag och sen smallde jag i mig massa appelpaj medans vi kollade pa film. Steve ar borta med jobbet igen och kommer hem sent imorgon kvall. Igar var vi pa kraftskiva, at massa mat och pajer dar med :-) Partyprissarna var sa snalla och lag pa en filt i 3 timmar och sag nojda ut, tank om de kunde gora det hemma...

Imorgon kommer Michelle och hennes mamma och halsar pa en svang och pa Tisdag kvall kommer mamma!

Oliver har upptackt att man kan ta tag i saker sa nu stracker han sig efter allt och nar han ligger i babygymet forsoker han dra ner alla djuren, kravs stooor koncentration dock :-)

2 comments:

Anonymous said...

Trevligt med kräftskiva, var det på det stället vi var på poolparty en gång? Tyckte jag kände igen poolen??
Nu är det bara 3 veckor kvar sen kommer vi, ska bli sååå roligt. Har nästan börjat packa:)
Kram kram
Susanne

Camilla said...

Japp, det var pa samma stalle vi var for nagra ar sedan. Glom inte att packa oronpropparna :-)

Kram