Friday, August 8, 2008

08/08/08




Ah, nu ar det antligen fredag och jag har overlevt veckan :-) Steve ar antligen hemma, han jobbar forvisso idag men i eftermiddag ar han ledig i alla fall. I onsdags var Cathrine, Adam och lilla Emma har och halsade pa, jattekul! Det ar svart att tanka sig att killarna kommer vara sa stora som Emma om 6 manader, maste nog borja lyfta lite skrot om jag ska orka lyfta bada bilstolarna da :-D

Igar var jag till mitt jobb och at lunch med dem. Oliver skrek hela tiden och bajsade igenom blojan haha, han gjorde ett jattebra intryck :-)

Filmen nedan tog jag alldeles nyss, var sa imponerad av mig sjalv att jag lyckades fa dem att somna samtidigt sa jag fick lov att dokumentera :-)

2 comments:

Sol said...

Härligt jobbat!

Kramar

Anonymous said...

Oj, Emma ser ut som en jätte bebis. Vänta du bara... om de är söner till Steve så lär de ju bli större. :-)/Sandra