Wednesday, December 23, 2009

Sa den har magsjukan har ju blivit en foljetong, sjalvklart fortsatte det pa fredag morgon sa jag inte kunde aka till Cyndi och traffa lekgruppen. Eftersom grabbarna klattrade pa vaggarna har hemma akte jag med dem till ett kopcenter som har en liten stad med tagbana runt uppbyggd, Caden stod med stora ogon och tittade hur lange som helst. Steve har kopte en liten tagbana till dem i julklapp sa jag hoppas den blir lika popular har hemma. Pa vagen hem fran kopcentret klappade min bil ihop mitt pa motorvagen, var med nod och nappe jag hann over 3 filer till vagrenen. Dar fick vi sen sta och vanta en timme pa bogseringsbilen, som tur var kunde Katrin (som var pa hennes jobbs julparty) komma och skjutsa hem oss. Kande att det var nog med aventyr for den morgonen sa vi stannade hemma resten av dagen och vantade pa snon som hade utlovats. I fredags kvall var jag ute med tjejerna lekgruppen, vi gick pa en grand opening av en jazz klubb (som Diane fatt inbjudan till, hon ager en tidning har i stan sa hon blir bjuden till allt) och sen var vi pa bio. Jag somnade under filmen, har nog lite somnbrist sa det blir inga recensioner fran mig. Kommer inte ens ihag vad filmen hette...

I helgen blev vi insnoade, en halvmeter damp ner i lordags. Vi byltade pa killarna och gick till parken ett tag men det var lite for blasigt sa de var inte sa imponerade. Vi hade tankt kopa pulkor men de var slutsalda overallt tyvarr.

Jag har jobbat igar och idag och imorgon ar det julafton! Katrin med familj kanske kommer over en svang imorgon och ater lite kottbullar sen blir det amerikansk julmiddag pa juldagen. Tror grabbarna kanske far oppna alla klappar fran Sverige imorgon och de harifran pa Fredag, vad tror ni om det?

God Jul pa er! Kram



Sa har sag det ut i lordags

Caden stod och kollade pa tagbanan i 20 minuter, Oliver har for manga myror i byxorna sa han tyckte det rackte med 2.


Ganget. Skulle forsoka fa till ett bra kort men det var ju lattare sagt an gjort :-)

1 comment:

Anonymous said...

Klappar både torsdag och fredag låter underbart...så har ju jag:) Kul att ni fick lite snö till jul också. God jul på er.
Kram Sus och Puffe