Thursday, December 17, 2009


Jag tror grabbarna har slagit rekord i hur lange man kan ha magsjuka, idag ar det 16 dagar sen det borjade och jag tror (och hoppas) att det har vant nu. Det har med andra ord inte varit nagra roliga veckor sen sist jag skrev, jag fick mig en omgang ocksa sa det blev inget kakparty for mig forrforra helgen. Jag har inte kunnat aka till nagra kompisar eller jobbat som vanligt heller sa vi har klattrat pa vaggarna har hemma. Forra lordagen vagade vi oss till Chris pa julfest i nagra timmar tills Oliver kraktes pa vardagsrumsmattan, sen var det dags att tacka for oss :-) De har inte sovit bra pa natterna heller sa aven om de ar battre nu ar vi tillbaks pa ruta ett med daliga nattsomnen, suck!

Men det kan bara bli battre nu eller hur? *tank positivt tank positivt* Imorgon kommer Steve hem igen (har varit borta med jobbet nagra dagar igen) och pa lordag ska det snoa. Om grabbarna fortfarande verkar friska sa ska vi ivag till Cyndi pa morgonen imorgon och ata brunch och byta julklappar med resten av lekgruppen. Vi har ocksa planerat att ga ut och ata med alla foraldrar i lekgruppen imorgon kvall men vi har inte hittat nan barnvakt sa jag vet inte om vi kommer kunna ga:-(

Lagger upp lite bilder pa julpyntandet forra helgen, grabbsen tyckte det var roligt med alla julgrejer. Julgranen fick inte vara ifred de forsta dagarna men nu har de lugnat ner sig nagot. Det ar tur att vi korde pa var gamla plastgran for en riktig tror jag inte hade haft sa manga barr kvar nu :-)

Nu ska jag gora fruktsallad att ta med till Cyndi imorgon.
Trevlig helg!









Man maste koncentrera sig nar man bygger lego

2 comments:

Anonymous said...

Stackars killar, hoppas att de blir friska och krya till jul.
God jul på er.
Kram Sus

Anonymous said...

Skulle så gärna ställa upp som barnvakt om jag kunde.Nu måste väl magsjukan ge sig, så jobbigt för er.Killarna är så fina på korten, kram till er alla från mormor.tsu