Tuesday, June 9, 2009

Halla dar! Nu har gnallspikarna forsvunnit och grabbarna ar pa bra humor igen! Forra helgen var vi till kusten pa triatlon igen som sagt. Vi sov over hos Bryans foraldrar som hade ett jattefint hus vid vattnet. Grabbarna ville helst ta sig ett dopp sa dem fick man passa noga nar vi var ute. Steve och Bryan korde sitt race pa Lordags morgonen, Steve kom pa forsta plats i hans aldersgrupp sa han var nojd. Vi akte hem pa eftermiddagen och traskade over till Cyndi som hade kvartersfest pa sin gata. Var trevligt aven om grabbarna hade en aning for mycket overskottsenergi efter bilfarden hem och bara sprang och sprang hela kvallen :-)

Veckan var val som vanligt; lite jobb, passade Linnea, var till lekparken med Marisa, var hem till Katrin, osv. I Fredags kvall var vi pa fest hos Diane, en tjej fran min mammagrupp, skont att vara i ett barnsakert hus sa man inte behovde oroa sig over vad grabbarna hade for sig hela tiden. Vi stannade till lite over 22 och da var killarna bra trotta, somnade sa fort vi la dem i sangen och sov anda till 7:45 dagen darpa, halleluja! :-)

I Lordags shoppade vi lite och hangde mest vid lilla poolen pa baksidan, killarna var fortfarande trotta efter festen sa vi tog det lugnt. Akte over en svang till Patric pa kvallen och at pizza pa hans altan, var en skon och ljummen kvall.



Jag och grabbarna pa kvartersfest

Cyndi och Eleni

Brady var bartender :-)

Marisa and Randy

Diane and Logan


Sahar fint bodde Bryans foraldrar som vi sov over hos forra Fredagen natten innan Steve och Bryan korde sitt triatlon.



Var val inte sadar jatteskoj att kolla pa triatlon tyckte grabbarna


Steve springer i mal, kom pa forsta plats i sin aldersgrupp

Vantar pa att Bryan ska komma i mal

Ganget i poolen forra Tisdagen



Rosetter i haret far Linnea aldrig ha ifred

Typ en sekund innan hatten akte av, Caden vagrar att ha nat pa huvudet!

Det ar roligare att kora vagnen an att sitta i den

Att stoppa ner stenar i brunnen ar kul

Pa fest hos Diane och Greg

Manga barn var det

Kara och Diane


Dianes son Brady och Oliver


Hos Patric i Lordags kvall, jag och en massa grabbar...

Vattenmelon ar gott



Jag har hittat det perfekta stallet for killarna att fa ur sig lite energi; tennisbanorna har staket runt och har inget att klattra pa :-)

4 comments:

Anonymous said...

Äntligen nya bilder o filmer har väntat länge nu, men förstår att du har annat att göra. Killarna är så härliga att titta på ,tycker dom har växt sen jag åkte. / kram mormor

Anonymous said...

Bollhavet ser ju bara för roligt ut, jag lägger in en beställning på en sån redan nu:)
Kul att se lite ny kort och filmer, grabbarna växer ju så det knakar....
Kram sus

Madde said...
This comment has been removed by the author.
Madde said...

Ojoj här va det mycke nytt :) Massa söta bilder, ser ut som ni haft mycket roligt för er senaste tiden :) Ang. brynpenna så är faktiskt de bästa jag köpt fr 'Wet&Wild'. Dom kostar 99cent lr nåt och finns på Whalgreens/CVS/Walmart.etc. Har köpt en massa dyrare pennor också.. men dom billiga är dom jag varit mest nöjd med. Har du prövat att fylla i brynen med pensel annars? När jag gick min makeupartist utbildning så blev vi åtsagda att BARA använda pensel.. men jag brukar varva pensel och penna. Setet jag köpte är förövrigt jättebra, man får med vax som man formar brynen med och kostade 14 dollar tror jag.