Friday, June 19, 2009

Halloj! Lagger upp lite bilder fran forra helgen da vi var och campade i Rocky Gap Park, Steve hade ett triatlon dar. Med oss var ocksa Steves bror + fru som flygit hit fran San Diego, Patric, Brian, och Kenny. Barnen gillar ju att vara utomhus sa de hade roligt hela helgen, taltet med luftmadrass var ocksa en hit. Steve kom pa forsta plats igen i sin aldersgrupp sa han var nojd som vanligt.

Annars har veckan gatt ratt fort tycker jag, Steve har varit borta mycket med jobbet men var hem en svang i Onsdags eftermiddag och da passade jag pa att aka och jobba. Har ocksa traffat min lekgrupp och Jessie har varit over med lilla Stella nagra ganger. Jag har faktiskt vagat mig till lekplatsen nagra ganger sjalv ocksa, killarna har blivit riktigt duktiga pa att klattra och kastar sig inte ut for nagra avsatser langre. De lyssnar ocksa ratt bra och kommer nar man ropar pa dem, helt otroligt. Far val se hur lange det varar...Imorgon ska vi pa 2 kalas; Logan fyller 1 och Victoria fyller 2. Steve kommer inte hem forran imorgon eftermiddag sa han missar kalasen tyvarr.

Min chef har fragat om jag kan tanka mig att jobba lite mer nan manad om han betalar for dagis/nanny sa jag funderar pa att kanske jobba 1-2 dagar mer i veckan, det blir fint med lite extra pengar och jag tror det ar nyttigt for killarna att vara borta fran mig ibland. Har intervjuat en nanny idag och ska traffa en till i helgen, far se vilken jag gillar bast.

Nu kommer min pizza jag bestallt, hoppas alla har haft en bra midsommar!


Steve's brors fru Bronwen och Caden vid lagerelden

Pa stranden




Grabbarna efter triatlonet



5 comments:

Anonymous said...

Hahaha vi fick oss ett riktigt gott skratt åt grabbarna på filmen, ringer ikväll/Kram mormor och morfar.

Sol said...

Rolig kille, den där Caden! ;-)

Tack för presenten! :-) Jag tar den, så du får köpa dig en egen!

Camilla said...

Marlene - Jag ar ju senil, hade glomt bort att vi kopt ett linne till dig nar mamma var har, fick tanka ett bra tag innan jag fattade vad du pratade om :-) Inte manga hjarnceller kvar har inte...

Anonymous said...

Hej! Glad midsommar på er. Snart kommer vi. Bara 41 dgr kvar. Kramis

Sol said...

He he! :-)