Thursday, May 28, 2009

Halla dar, har varit dalig pa att skriva igen. Kan skylla pa att jag har haft fullt upp med 2 sma griniga brabbar, jisses vilket humor de haft! Vet inte vad som tagit at dem men nu ar de pa battringsvagen i alla fall, de har varit ratt nojda i ett par dagar nu sa jag hoppas det fortsatter sa! I helgen var det langhelg har (Memorial Day), jag jobbade i Fredags kvall och hela dagen i Lordags men sen var vi lediga hela familjen i 2 dagar. Det var fint vader sa vi akte och kopte en uppblasbar pool till killarna som de kan bada i pa baksidan. Vi tog ocksa en premiartur till allmanna poolen i parken dar vi bor, de har ett barnomrade med en liten pool, vattenspridare och sandlada. Kidsen tyckte det var himla roligt och lekte dar i flera timmar, de var helt slut efterat. I Mandags var vi over till Jessie pa grillfest, det borjade tyvarr regna och aska mitt i alltihopa sa vi fick forflytta oss inomhus. Grabbarna var vilda som vanligt och jagade katten, klattrade i trappor, och drog ner allting sa vi fick aka hem efter nan timmes jagande :-) Caden ar sa rolig, han vet precis vad han inte far rora och han pekar alltid pa det forst och sager "nej nej" fast sen gar han ju och pillar pa det anda :-) Han sager aven at brorsan om han gor nat han inte far.

I veckan har jag traffat min lekgrupp, varit med Katrin till nagra lekparker, shoppat lite, osv. Igar kvall var jag ut med nagra mammor fran lekgruppen; vi drack martinis och at diverse dippar pa en uteservering, var jattetrevlig och skont att komma ut lite sjalv.

Imorgon eftermiddag aker vi ivag hela familjen till kusten igen; Steve har ett triatlon dar. Var kompis Bryan ska ocksa vara med och vi spenderar natten hos hans foraldrar som har ett hus vid vattnet nara stallet triatlonet gar av stapeln. De har lovat att bjuda pa krabba och ol sa det ser vi fram emot!


Jessie och Stella 3 veckor gammal

I sandladan vid poolen





I nya poolen pa baksidan

Lunch och middag serverades utomhus i helgen :-)





1 comment:

Anonymous said...

Så bra att ni har poolen så nära , grabbarna ser ut trivas där, alla tre. Hoppas ni fick en skön helg vid kusten./Kram mormor.