Sunday, May 10, 2009

Tack alla for 30-arspresenter och 1-arspresenter, superfina! Min syster la ner mest arbete tror jag; hennes present kan ni se lite av pa hennes blogg

Lagger upp lite bilder sen ar det dags for sangen; blev sent igar kvall pa killarnas kalas och jag var uppe tidigt och jobbade imorse sa jag far skriva mer en annan dag!


Jag och Steve redo for middag och utgang for att fira min 30-arsdag!

Angie & Bryan

Vi korde till kusten den 2:a Maj, stannade och fodelsedagsshoppade lite pa ett outlet och korde sedan till Steves gamla chefs beach condo i Ocean City dar de hade grillfest. Bodde pa hotell sen korde Steve ett triatlon pa min fodelsedag, har satter han pa sig vatdrakt efter att ha tagit ett provdopp i det kkkkalla vattnet :-)

Simma...

...cykla...

...och springa i mal... 21:a plats av over 200 deltagande, good job!

Diverse bilder









Snart smiter de...


Oliver och farfar (som akte hem den 4:e)

Killarnas 1-arsdag firades med stort kalas; 16 vuxna och 5 barn kom for att gratta!


Grabbarna fick ett litet bollhav av oss, var mycket uppskattat!


Victoria kom och grattade grabbarna

Mamma hade bakat svensk jordubbstarta, mums!

Killarna fick minitartor :-)







Katrins man Steve och Linnea

Jessie (som fick sin Stella for en vecka sen)och hennes mamma som ar har och halsar pa fran England






Nu kan bada killarna ga; Caden har traskat pa ratt stadigt nu i over en vecka :-)

1 comment:

Anonymous said...

Man ser att Caden har ärvt The Steven´s gångstil =) /Patrik