Monday, March 23, 2009

Jag har inget minne sa jag kommer inte ihag vad jag gjorde forra veckan :-) Halva veckan var killarna forkylda och hangiga men nu ar de battre. I Lordags var vi i alla fall pa smorgasbord med svenska klubben. Killarna foljde med och var helt vilda, skulle klattra och ta pa allt i vardparets (icke barnsakra) hus. Vi fick ga ut pa deras altan och ata i kylan, gick inte att ha grabbarna losa inne :-) Nasta gang far de stanna hemma sa man far njuta av kottbullarna. Var sa virrig sa jag glomde min jacka dar ocksa, ringde och bad Zandra ta hem den, hon bor en halvtimme fran oss och har en dotter som ar nagra manader yngre an killarna sa jag ska dit och halsa pa pa Onsdag (och hamta kappan).

Igar jobbade jag hela dagen och jag lyckades gora en favorit i repris - glomde nyckeln till kontoret igen... Fick aka tillbaks och hamta den sa det tog over 1,5 timme att komma till jobbet, inte kul nar man gatt upp tidigt for att fa nat gjort. Imorse sprang jag med vagnen till gymet och svettades lite medans grabbarna hade kul i lekrummet och sen akte jag till jobbet, Katrin passade barnen som vanligt. Imorgon ar det dags for mig att passa hennes dotter.


Ute pa grasmattan vid svenska klubbens mote


Ater jordgubbar

Ett bad skulle sitta fint kanske?

Caden gillar lador... sa fort man lamnar rummet hittar han nanting att klattra in i :-)

Sahar later det ofta har hemma just nu, den som skriker hogst vinner :-)

Mormor larde ju killarna vart lampan var i julas men nu tror jag Caden forsoker saga lampa ocksa, vad sager ni, raknas det som forsta ord?

1 comment:

Sol said...

Sötisar! Jag vill också åka och hälsa på! Tror jag ska smuggla ner mig i nån av mor och fars resväskor. Vad tror du det lär väl funka?! :-)

Han är iaf på rätt spår vad gäller lampa! :-)