Monday, March 30, 2009





Sist jag skrev holl killarna pa att vakna upp fran sovstunden i Fredags. Oliver var supergnallig och skrek mest hela eftermiddagen efter det, sen fick han hog feber och svettades och grat hela natten igen. I Lordags jobbade jag och da var han ok, samma sak som forra veckan alltsa. Ar det verkligen normalt att ha 40 graders feber i en dag och sen bli bra igen? Mysko mysko.

Igar var det jattefint vader har sa vi var ute i lekparken nagra timmar pa eftermiddagen, bade jag och Steve var ju lediga hela dagen vilket inte hander ofta. Killarna gungade, akte rutschkana och lekte lite med Linnea. Pa formiddagen var vi till kopcentret och at lunch och shoppade lite kortarmade trojor at grabbarna, har kommit pa att de inte har mycket att satta pa sig nu nar det borjar bli varmt

Nu har Steve akt ivag igen men han blir inte borta sa lange den har gangen, kommer hem redan i morgon kvall sa jag ska inte klaga. Var och jobbade imorse och nu vantar jag pa att killarna ska vakna sa vi kan ga over till Katrin och leka lite.

Oliver knallar forresten pa for fullt nu har hemma och Caden har borjat ta 2-3 steg har och var ocksa, langtar tills bada tva kan ga.

No comments: