Tuesday, March 17, 2009

Tjoho! I helgen var Steve som sagt i Florida, han kom 2:a i triatlonet sa han var nojd och glad. Han var lite forkyld sa sjalvklart skulle han ha kommit pa forsta plats annars ;-) Han hann med att sola lite och aka bat ocksa, ar lite avis men jag hade en trevlig helg jag med. Var pa Michelles overrasknings bridal shower i Lordags kvall, killarna sov over hos Katrin. Gick over forvantan faktiskt, Caden vaknade saklart nagra ganger som vanligt och fick till slut sova bredvid Katrin men det gick ju bra det med. Showern (som typ var som en tjejkvall med lite lekar, mat, vin och presenter till blivande bruden) var supertrevlig, kul att traffa lite kompisar jag inte sett pa ett tag. Kom hem till ett valdigt tomt hus sanar pa en hund och visste inte riktigt vad jag skulle gora :-) Sova kunde jag inte sa jag fick for mig att stada sa jag gick runt och dammade och plockade kl 1 pa natten! Hamtade upp grabbarna runt 9 dagen darpa, de var helt slut efter att sovit borta sa jag tog en extra runda med bilen sa de fick sova en stund. Pa eftermiddagen akte vi downtown och kollade pa St Patrick's Day paraden. Jag motte upp med Gene, Helen, deras dotter Victoria och nagra av deras kompisar. Gene har sitt kontor pa den gatan paraden ar pa sa vi slapp sta ute i duggregnet hela tiden, var skonare att sitta och kolla genom fonstren och ata snacks och dricka Irish Coffee :-)

Igar traffade jag lekgruppen pa ett cafe, var trevligt aven om jag spenderade den mesta tiden med att jaga efter killarna. De andra bebisarna i gruppen ar inte alls sa vilda som mina monster utan sitter eller star nojt vid sina mammor. Pa eftermiddagen var grabbarna riktigt gnalliga, de har varit lite snoriga i nagra dagar (Steve har smittat dem som vanligt) sa de madde val inte sadar jattebra antar jag. Idag har Oliver haft 39.5 graders feber och bara velat bli buren hela dagen = total kaos nar man ska forsoka ta hand om Caden pa samma gang. Jessie kom over ett tag i alla fall och Katrin lamnade Linnea har i nagra timmar sa de kunde roa herrn ett tag som tur var. Jessie kopte en bilstol och lite andra grejer, skont att bli av med lite saker. Har lite andra diverse bebisprylar som ligger har och skrapar sa jag ska forsoka fa ut en annons sa jag blir av med det.

Nu har de vaknat igen daruppe, kommer bli en laaaang natt har jag en kansla av :-(

Killarna fick mjolk och mamma fick Irish Coffee :-)

Gene och Oliver

Helen och Genes dotter Victoria, sa sot!

Grabbarna kollar in paraden

Governor O'Malley (kommer du ihag hans band Susanne?)



Helen och Oliver

Tracy, Michelle och Angie pa bridal showern

Present fran Victoria's Secret, nat till brollopsnatten kanske ;-)


Caden ser mattligt road ut va? :-D

1 comment:

Anonymous said...

Jag missade helt S:t Patricks Day, det är ju inte nått man firar här. Men idag hade jag en grön skjorta på mig..:)
Självklart kommer jag ihåg hans band, men var han inte bara Mayor när jag var där??
Du får gratulera Steve till andra platsen, bra jobbat!
Kram kram
Sus