Monday, February 16, 2009

Mexico!!

Hola! Nu har vi kommit hem fran Mexico, skriver lite kort eftersom jag anar att grabbarna snart vaknar. Vi har haft det jatteskont, det enda daliga var att Steve blev sjuk andra kvallen och spenderade natten och halva Fredagen i badrummet :-( Jag var ju inte sjalv i alla fall, det var 12 stycken + respektive fran Steves jobb dar, alla var jattetrevliga. Jag har gjort sa lite som mojligt den har resan, bara solat, last, tagit nagra dopp i poolen, druckit paraplydrinkar, fatt massage pa hotellets spa, och atit goda middagar. Det enda aktiva jag gick med pa var en snorkeltripp, sag massor av fargglada fiskar, skoldpaddor och en megastor al.

Killarna var val omhandertagna av Steves mamma har hemma sa jag behovde inte oroa mig. Caden ar helt frisk nu *peppar peppar* och jag hoppas de kan halla sig friska ett tag, ar trott pa forkylningar!

Nu ska jag forsoka packa upp och slanga i lite tvatt, Steve har akt ivag till jobbet och slappte av sin mamma pa flygplatsen pa vagen.


Har har vi precis kommit till hotellet och beundrar utsikten fran balkongen

Vart hotellrum


Stranden

Lilla poolen :-)

Middag pa fransk restaurant forsta kvallen

Steve och hogsta chefen pa foretaget, Mr Sato

Steve och hans chef, Mr Mader

Dopp i jacuzzin pa balkongen

Soluppgang Fredag morgon


Pa vag till snorkelturen, tog inte med kameran pa baten

Gregg utmanar Steve, senare blev det ping pong match ocksa

Beach volleyboll turnering, kan ni se Steve? :-)

Mexikanska killar sjunger amerikanska karlekssanger :-)

Steve och jag

Jag, Michelle och hennes man Gregg

Sista dagen pa stranden


Vattnet var lite kyligt

Lunch time!

Hmmm, vad ska jag ata?

Middag pa japanskt steakhouse sista kvallen


Ja dar sitter jag

Mark med respektive

Grabbarna pa foretaget

3 comments:

Anonymous said...

Skönt det ser ut i Mexico , inte avis alls nejdå...Hoppas du fått vila dig nu och fått lite nya krafter.Kram/mor

Anonymous said...

Ååå vad härligt det ser ut, blått hav och sandstrand, lovley!
Kramar från Kicki

Anonymous said...

Oj, vilka fina bilder. Vilket lyx ställe. Nu har du fått vila upp dig lite i varje fall. Det kunde ni båda behöva. Då är det bara att börja spara till en Mexico resa då. :-) Kramar /Sandra