Thursday, February 19, 2009


Bath time!! De alskar att bada, minst en halvtimme sitter de och plaskar varje kvall



Godnattsaga

Sluuuuuuta

Brottningsmatch


Middagssnack del 2

Igar var vi hem till Katrin pa eftermiddagen, vi traffar ju inte varann sa mycket nufortiden, vi bara passar varandras barn :-) Jag lamnade Linneas 1-arspresent; badleksaker och en klanning av market Adidas. Var och handlade det efter jobbet i tisdags; var sa kul att shoppa tjejklader och det fanns sa mycket att valja pa sa jag var nog inne i affaren en timme.

Idag har jag ocksa varit och shoppat, akte med grabbarna till Arundel Mills Mall vilket ar ett megastort kopcenter med massa roliga butiker. Var pa jakt efter nya jeans at killarna och hittade ett par snygga pa The Childrens Place. Tva par byxor och en body till Jessies vantade lilla tjej rakade det ocksa bli.

Imorgon aker Steve ivag med jobbet igen och kommer hem sent Lordag kvall. Pa Sondag jobbar jag hela dagen sa det blir inte mycket ledigt i helgen. Vi har kommit pa att sa kommer det nog se ut minst en manad framat, Steve och jag kommer typ bara traffas 2 kvallar i veckan sa tur att vi fick lite umgange i Mexico :-)

Lagger upp lite bilder fran middag, bad och bus innan laggdags ikvall. Glomde skriva igar att Oliver tog sina forsta steg sjalv dagen innan vi akte till Mexico forra veckan, han tar 1-2 steg mellan mobler nu men haller helst i sig fortfarande.

1 comment:

Anonymous said...

Jag undrar vem killarna har ärvt sitt badhumör ifrån:)??Måste vara badankan Steve!
När är det Jessie ska ha tjejen? Ska skicka över ett litet paket till henne.
Ha en trevlig helg.
Kram Sus