Sunday, February 8, 2009

Sa var helgen over igen, men det gor ju inget for pa Torsdag aker vi till MEXICO!! Ska bli skont med lite varme aven om det har varit varmebolja har ocksa, riktigt varvader. Igar var jag dock inte ute i solen eftersom jag jobbade hela dagen, kom ihag nyckeln den har gangen sa jag borjade tidigt och spenderade 10 timmar pa kontoret. Idag var vi ute pa promenad och lekte lite i lekparken med Katrin och Linnea sen akte vi och shoppade. Kopte en bikini, klanning, flip flops och en top till semestern sa nu ar jag redo :-) Har ska vi bo, ser val inte helt fel ut?

Killarna har borjat "prata" nu, Oliver borjade forst med dadadada och dagen efter borjade Caden babbla babababa, later himla kul. Steve ar overtygad om att Oliver forsoker saga daddy och jag kontrar med att Caden ar lite tappt i nasan och att han sager mamma :-D

Imorgon ska jag ivag och jobba igen, ska se om jag kan svanga forbi Jessie sa hon kan klippa mitt har som vaxer som ogras. Hon ar sa trott jamt nu nar hon ar gravid sa vi far val se om jag hinner dit innan hon somnat.

Vi har precis sett "My best friend's girl", var lite smarolig, bra sondagsfilm. Nu ar det dags for sangen. Tror inte jag berattat att vi fatt ordning pa killarnas somn? Jag korde gammalt hederligt barnplageri och lat dem skrika en kvall nar de vaknade. Det var riktigt hemskt att lyssna pa men det funkade, natten efter sov de hela natten och sa har det fortsatt. De var helt enkelt vana med att vi kom in varje timme nar de vaknade till, nu kan de oftast somna om sjalva. De vaknar fortfarande kanske 1 gang per natt och vill bli omstoppade men det kan jag ta, ar ju bra mycket battre an 10-20 ggr :-) Godnatt!



Linnea och grabbarna

3 comments:

Anonymous said...

Underbart med Mexico, det är ni värda. Kul att killarna har börjat snacka lite, tänk om de skulle säga det första riktiga ordet på svenska:)

Ha en underbara resa.
Kram kram
Sus

Anonymous said...

Baaba, dada haha va gulliga dom är. Koppla av och ha en riktigt skön semester nu, som sagt det är ni värda / Kram mor

Anonymous said...

Ja nu står det inte på förrän de pratar så att man förstår. Ha en riktigt skön semester nu & njut av ledigheten. Ta en massa bilder så att vi får bli lite avundsjuka. Massor av kramar! /Sandra