Saturday, November 29, 2008


Turkey time!!

Thanksgiving hos Matt & Michelle

Oliver ar i startgroparna for krypning han med!!



I torsdags var det Thanksgiving och vi var over till Matt och Michelle. Michelles foraldrar och mormor var dar och 4 av vara kompisar sa det var fullt hus! Vi at och drack och spelade spel, trevligt!

I veckan var jag pa lekgrupp med 6 andra mammor och deras bebisar. Det var kul fast mammorna var lite aldre an mig och aven bebisarna var nagra manader aldre an Oliver och Caden. De traffas varje vecka sa vi far se om jag gar nan fler gang, det ar ju alltid kul att traffa folk och grabbarna verkade trivas i alla fall.

Steve ar med jobbet i New York och jag ar ensam tills pa onsdag kvall da han kommer hem, trakigt varre. Ska traffa Jessie imorgon och i veckan valdgastar jag nog Katrin och Linnea. Ska nog ge mig ut i julhandeln ocksa och se om det ar nagra roliga reor efter Thanksgiving.

Jag vet inte riktigt vad som forsigar pa filmen ovan, Oliver harmar Steve tror jag. Caden ror inte en min pa hela tiden. Humor humor. Pa den andra filmen sitter killarna i kallaren och tittar pa sin nya dvd dar man lar sig teckensprak, det ar aven lite sketcher med handdockor som Caden tycker ar superroliga :-)

1 comment:

Anonymous said...

Jag tycker du gör helt rätt att åka ut och kolla in rean, tur att du inte var ute i torsdags i hysterin, läste om butiksvakten som blev ihjäl trampad på Wal-Mart..
Tack för inbjudan till dopet, vi kommer. Hörde förresten att ni funderar på att ha Stina i kyrkan, det gör ni helt rätt i hon sjunger gudomligt, vi har tänkt fråga henne till bröllopet..
Idag är det julskyltning här hemma och jag har ställt fram alla mina stjärnor, var tvungen att vänta med alla tomtar, patrik tyckte det var lite för tidigt:)
Hälsa Katrin och Jessie, nu är det inte länge kvar tills ni kommer hem. Förresten om ni behöver växla in lite dollars är det bara att komma till banken, kan ordna en liten bättre kurs:)
Kram kram