Tuesday, November 18, 2008






En natt kvar tills Steve kommer hem. Killarna sover inte sarskilt bra, vaknar stup i kvarten sa det ar skytteltrafik mellan spjalsangarna och rummen hela natten. Jag kan tanka mig att det ar Olivers tander som spokar men Caden har ju inga sa han har ingen ursakt :-)

Har inte hort nagot fran paret som sokte nanny sa jag vet inte om jag fatt jobbet eller inte an. Far lite traning imorgon i alla fall, ska passa Katrins dotter nagra timmar pa dagen. Lagligt nog kom lekhagen jag bestallt idag (tack mamma och pappa), killarna gillade vaggen med knappar och grejer att pilla pa.

Det ar kallt och blasigt har nu och vinterjackan har akt fram. Alla mammor jag brukade mota pa mina promenader ar som bortblasta, for kyligt for dem att ga ut antar jag. Det finns inget daligt vader, bara daliga klader sager jag som akta svensk :-)

2 comments:

Anonymous said...

Det är rätt, lite kyligt väder skadar inte. Grabbarna måste ju vänja sig så de klarar av den svenska kylan :)
Lekhagen ser jättefin ut, den kommer att hålla dem sysselsatta.
Det är tisdag morgon och det betyder frukost vid datorn och ett nytt avsnitt av the hills :)
Kramar från Kicki

Camilla said...

Da har vi ju samma tisdagssyssla, fast jag ater lunchen vid datorn och kollar pa the Hills :-)