Friday, May 23, 2008

TGIF!




Antligen Fredag! Imorgon kommer mor och far, ska bli jattekul!
Natten mellan Ons och Tors gick bra, inte sa mycket skrik men inte sa mycket somn heller. Igar eftermiddag fick Oliver lite problem med magen, var helt uppblast och gallskrek i over timme pa kvallen och var trostlos. Natten gick sadar, Oliver vackte brorsan hela tiden sa jag fick ga in i ett annat rum med honom. Steve gick ner i kallaren och sov eftersom han skulle upp tidigt och jobba. Har ringt till doktorn nu som ska ringa upp mig, hoppas det finns nat jag kan gora sa Oliver kanner sig lite battre.

3 comments:

Anonymous said...

Hoppas att Oliver mår bättre nu. nu får du vila lite när dina föräldrar kommer. Hoppas att du mår bättre. De är ju bara för söta, Oliver och Caden. Och Steve är en stolt pappa:)
Ha en underbar helg.
Kram kram
Sus

Anonymous said...

ÄÄÄntligen, imorgon kväll kommer vi med lussekatter, messmör mm. Ska bli sååå roligt att träffa er. Vad fina killarna är, riktiga guldklimpar. Vi ses snart. Kramar mormor o morfar!

Anonymous said...

Hej! Jösses vad söta de är. Så skoj att en är mörk och en ljus. Tråkigt att Oliver inte mår toppen men det brukar väl tyvärr vara så att de ibland kan ha problem med magen. Du ska se att det ordnar sig. Snart sover han lika fint som Caden. I morgon reser dina föräldrar. Var där igår och lämnade lite presenter. Jag tror att jag ska hoppa ner i en utav deras resväskor. ;-) Ta hand om er nu och hälsa räkan! Kramar /Sandra