Wednesday, May 14, 2008

Double trouble!



Tank att de ar 5 dagar gamla nu, helt galet! De ar mer och mer vakna varje dag nu, tyvarr verkar merparten vara pa natten :-) Imorgon ska vi till barnlakaren och vaga och mata, fa se om de gatt upp nagot (de forlorar vikt den forsta veckan sa de vager mindre nu an nar de foddes). Jag stallde mig pa vagen idag och har gatt ner 16 kg sen fore forlossningen, bra bantningsmetod det har :-D Har fortfarande svullna ben och fotter dock sa jag hoppas det kommer ut snart ocksa.

2 comments:

Sol said...

Åh, så himla söta de är! Jag vill också åka nästa lördag! Undrar om man får plats i en resväska.... ;-)

Kramar till er alla fyra!

//Syster

Anonymous said...

Ååå Camilla vad roligt att se dig. Vilka balobas! ha ha
Vilka underbara barn ni har. De är verkligen bedårande.

Jag saknar dig mycket och vill bara krama om dig och få mysa lite med era barn.

Ta hand om er!

//Anna H