Monday, May 5, 2008

No babies yet!


Ah, nu far knoddarna ta och komma ut, det har borjar ju bli trottsamt :-) Igar gick jag och Steve en laaang runda for att det skulle satta fart, skulle tippa pa att det kanske var 2-3 km och vi stannade och kopte Italiensk isglass (var varmt) och Bailey fick springa runt i hundparken ett tag. Tog ca 3.5 timme for mig att ta mig runt haha, man ar ju inte snabb i benen direkt. Sista kvarteret hade jag sa ont i fogarna och hade sana sammandragningar att jag knappt kunde ga och mina fotter och ben sag ut som stoppade korvar. Idag ska jag pa kontroller pa sjukhuset igen sen ska jag hoppa jamfota eller nat sa det satter igang :-)

1 comment:

En mammas bekännelser said...

Jisses vilken mage. Va coolt. Men va tungt det måste vara. Håller tummarna att de kommer snart.
Kramar Cia