Monday, May 26, 2008

Memorial Day



Nu ar mor och far har, de ar helt foralskade i bebisarna :-) Steve har haft 3 dagars helg eftersom det ar Memorial Day har idag men imorgon ska han tillbaks till jobbet igen. Vi har varit pa nagra promenader med vagn och hund i fina vadret, langtar tills jag kan ga lite langre; som det ar nu maste jag satta mig ner efter 5 minuter. I morse var vi till Walmart, mammas favorit affar att fynda i :-) Jag och Steve kopte lite blommor som vi hangde upp pa bakgarden, ser lite mysigare ut dar nu.

2 comments:

Anonymous said...

Jösses vad söta de är som håller om varann. Jag skulle också bli förälskad om jag vore där. Kram Sandra

En mammas bekännelser said...

Åhhhhhhh va söta dom är, Dom håller om varandra.....jag dööööööööööööööööööööööööör va söta.
Kramar Cia