Monday, September 15, 2008







Nu har besokarna akt hem sa nu ar man alldeles allena igen :-) Om en manad kommer nasta gang; syster med sambo och barn sa jag har nat att se fram emot. Fore det ska vi aka till San Diego ocksa till Steves brors brollop, ska bli jattekul.

Grabbarna har borjat ata lite grot nu, manga roliga miner blir det nar man matar dem. Caden spottar mest ut allt medans Oliver verkar tycka det ar ratt gott. Caden har borjat ala sig fram i nan konstig halvkrypande stil, ser ratt kul ut. Lagger upp lite bilder fran veckan och en film fran ikvall fore nattbadet dar snackpasarna haller igang (Caden pratar i falsett :-D)

4 comments:

Anonymous said...

Å herregud jag tror jag bokar en resa till er igen , killarna är ju bara för goa. Kram mormor

En mammas bekännelser said...

Ååååååå va söta dom är. Blir så sugen att skaffa en till.....men den känslan går fort över.
Ha det så bra å hör av dig om du kommer hem snart.
Kramar Cia

Sol said...

Såg i tvillingtråden att du "måste" börja jobba i oktober. Tänkte bara tipsa om att Westinghouse söker jättemycket ny personal, ifall en flytt hit är aktuell förstås. Då skulle du ju kunna vara hemma läääänge! :-)
(Är ett radhus till salu vid oss också! ;-) )

Snart kommer vi och hälsar på! Ska bli så roligt. Vi hoppas att ni sparar lite av det fina vädret till oss!

Kramar syster

Camilla said...

Cia - Vi kommer hem i jul sa da maste vi ses!

Syster - Jadu, jag vet inte hur jag ska gora med mitt jobb, forsoker skjuta upp att tanka pa det sa lange som mojligt :-)

Ska forsoka spara lite fint vader till er, just nu ar det helt perfekt - svalt pa mornar och kvallar och soligt pa dagen!