Monday, September 29, 2008




Jag skulle ta ett fint kort igar pa killarna och skicka till en kompis har (som jag fatt trojorna de har pa sig av) men det gick inget vidare; inte ett smile fick jag, bara 10 fagelholkskort som det hogst upp :-D

Har inte gjort sa mycket i helgen, mest fixat grejer till San Diego (vi aker pa torsdag!!!). Har suttit pa internet och kollat efter jobb ocksa, jag ar officiellt arbetslos nu, hjalp! Skrev till chefen att jag inte har rad att ga tillbaks till jobbet i slutet av manaden, dagis/nanny har kostar en formogenhet tyvarr och sa tycker jag killarna ar lite for sma for att lamnas sa lange ocksa. Sa jag har kikat efter jobb dar man kan arbeta hemifran/helger, har sokt nagra stycken som jag inte riktigt vet om jag ar kvalificerad for men forsoka kan man ju alltid!

For ovrigt har killarna varit sma monster idag, jag skulle behova en nanny sjalv haha!





French kissing :-)

3 comments:

Anonymous said...

Mmmm va goa dom är, verkar tycka om varann..../mormor

Sol said...

Snart kommer vi! Då ska du få lite egentid!

Anonymous said...

Vilka söta kläder. Jag önskar jag kunde komma över & vara lite barnvakt. En vacker dag så... om det så ska bli när de är tonåringar. ;-) Kramar /Sandra