Wednesday, April 30, 2008

Sleepless in Baltimore...

Sa sitter man uppe mitt i natten igen, sa irriterande! Var pa diverse kontroller pa sjukhuset igar, allt sag bra ut. Bada bebisarna ligger fortfarande med huvudet nerat sa det blir nog inget kejsarsnitt som det hade blivit annars. Gjorde CTG da de kollar bebisarnas hjartslag och rorelser samt eventuella sammandragningar under 20 minuter; tanten som gjorde det blev lite hispig da jag hade 3 starka sammandragningar under tiden jag lag dar. Hon ringde min lakare och fragade om hon skulle skicka dit mig men det tyckte inte lakaren var nodvandigt. Kanske ar nat pa G snart, vem vet. Knoddarna far garna halla sig inne tills pa Fredag eftersom Steve ar borta med jobbet 4 timmar harifran tills dess, kan bli lite stressigt annars.

1 comment:

Anonymous said...

Vad spännande!
Ang. inlägget nedan:
Vad small du var! ;-)
Lycka till med den kommade förlossningen, hoppas den löper på bra. Trevlig Valborg! :-)