Friday, April 25, 2008

Ledig!!

Jobbade sista dagen igar, sa skont!! Chefen hade ett riktigt rorande tal om hur mycket jag skulle bli saknad, vem visste att jag var sa uppskattad?

Idag har jag varit uppe sen kl 2 igen, mar riktigt daligt och har onda forvarkar som vanligt. Jag tycker bebisarna kan halla sig inne nagra dagar nu i alla fall sa jag hinner fa lite ledigt, fast a andra sidan skulle det vara skont om de kom ut ocksa. Ska till lakaren idag sen ska jag nog satta mig med min Stieg Larson bok i solen :-)

2 comments:

Anonymous said...

Jag har drömt två dagar i rad att du har ploppat ut dem:¨Så de kommer nog snart.
Njut av din ledighet nu.
kram kram
Sus

En mammas bekännelser said...

Har du pluppat ut dom nu??? Du har inte bloggat sen i fredags så nu blir jag nervös.
Lycka till iaf.
Kramar Cia