Thursday, April 17, 2008

Big Foot

<--- Big foot efter en dag sittandes pa jobbet :D
Sa var det Torsdag, bara en dag kvar till helg! Var pa lakarbesok igar, allt sag bra ut som vanligt. Lakaren tyckte synd om mig nar hon sag mina elefantfotter, de blir bara varre for varje dag som gar och nu borjar hela benen se ut som stockar ocksa. Jag ar redo for knoddarna att komma ut!! Om de inte har kommit nasta vecka maste jag aka till sjukhuset 4 ggr i veckan; for lakarbesok, 2 non-stress tests, och ultraljud. Blir ett himla akande!

3 comments:

Anonymous said...

My god, vilken fot! Stackars dig! Får hoppas att grabbarna bestämmer sig för att komma snart. /Helene

Sol said...

Oj oj oj, ser inte roligt ut. Kan du gå över huvudtaget?!

Kram//Syster

Anonymous said...

Åh kära nån... Nu måste det väl ändå vara dags. Jag kan inte fatta hur du pallar att jobba fortfarande. Är så imponerad av dig Camilla. Stark som en oxe och envis som en röd gris... Du är helt enastående stark och driven.
Tänker på dig!

Kramar i massor /Anna H