Wednesday, October 28, 2009

Nu ar vi tillbaks fran varma Florida, hade nagra trevliga dagar med Richie och Emilie i Tampa. Sa avkopplande kan jag ju inte saga att det var med 2 vildar att passa men det var skont att komma ivag pa lite semester. Vi hann med att sola och bada lite, Steve gjorde ett triatlon, och vi gick pa Halloweenfest (killarna sov over hos Richies foraldrar).

I mandags kom Steve hem med en overraskning; en ny kamera som jag onskat mig i julklapp (en Canon Rebel). Jag har sagt att jag sa garna skulle vilja ta lite fina hostbilder pa grabbarna sa Steve tyckte jag kunde fa den redan nu. Jag fick aven en fotokurs som jag ska ga pa och lara mig hur jag tar bast bilder sa snart blir det kvalitefoton har pa bloggen :-)

Imorgon kommer MAMMA och halsar pa, hon stannar i en vecka vilket jag vet kommer ga alldeles for fort!


Grabbarna provade sina Batman & Robin utkladnader igar kvall :-) Oliver vagrade ta ur nappen ur munnen, han har ju inte ens napp men av nan anledning har han borjat sno Cadens. Ska ta lite battre bilder utomhus pa lordag da vi ska pa Halloween festival pa dagen och fest pa kvallen.



Lite bilder fran nya kameran




Jag har passat Linnea 2 halva dagar den har veckan, tog med hela ganget till parken en morgon.


Richie, Emilie, jag och Steve uppladda for Halloweenfest (med cirkustema)!

Oliver karvar pumpa!




Vi hittade en lekpark som grabbarna lekte i medans Steve och Richie korde sitt triatlon.



Steve springer i mal. Tror han kom pa 32:a plats av 970 deltagare, inte illa!


Vi passade pa att bada lite efter Steve var klar med sitt triatlon

Emilie & Richie

Oliver fick hjalpa till att klippa graset

Hos Richies foraldrar. Caden hittade en liten groda vid poolkanten som han lekte med :-)



Bjuder pa ett nytt dansklipp!

3 comments:

Anonymous said...

Vilka underbara små killar ni har, och vilket fotarbete! Skönt att få lite besök av mamma. Min familj kommer ner till Gbg och hälsar på nästa helg. Det blir trångt men mysigt. Många kramar till er allihopa! /Helene

Maria said...

Hej Camilla!
Fin blogg du har! Om du vill så kan jag länka till din blogg från min (och tvärtom).

Ha det bra!

Maria.

Anonymous said...

Vad kul med en ny kamera, jag är också sugen på att köpa en som tar fina bilder.
Fint med mamma på besök, alltid lika gott med mammas lagade mat :)
Well done Steve! duktigt av honom att få så bra placering.
Ha en härlig Halloween.
Kramar från Kicki