Saturday, April 18, 2009


Jessie (1,5 vecka till baby time!!) och kidsen


Caden ser matt ut :-)


Killarna kollar in sangen pa hotellet

Igar akte jag till Washington DC och valdgastade Steve pa hans hotell igen. Han jobbade pa DC Convention Center och hotellet lag precis tvarsover gatan sa jag gick en promenad och motte honom utanfor nar han slutade for dagen. Trafiken dit var forresten hemsk, jag aker aldrig mer till downtown DC en fredagseftermiddag!! Efter jag mott Steve gick vi och at middag, det var jattefint vader sa vi hittade en uteservering. Killarna fick smaka krabba och rodspatta, kanske inte det basta for deras magar (som fortfarande ar i uppror) men de verkade gilla det.

Akte hem i formiddags, hamtade upp Bailey pa vagen hem sen akte vi till Jessie ett tag och fikade i hennes tradgard. De har tyvarr inget staket och Oliver ska ju bara ga, ga och ga hela tiden och skulle helst ut i gatan och springa sa jag akte hem efter nan timme av jagande. Gick till parken i eftermiddags dar han fick ga pa gangvagen mitt i, da blev han nojd :-)

Ska badda rent gastsangen (mamma och pappa kommer pa Mandag!!) sen ska jag lagga mig och kolla pa film. Steve ar i Atlantic City och kommer hem imorgon, moter val honom i dorren innan jag aker till jobbet.

2 comments:

Sol said...

Hej hej!

Skechers:

Han har nu style 60607, men den kanske inte finns kvar. Så isf vill han helst ha style 61388 och om inte den finns så style 61298.
Storlek: US 9,5 (EUR 42,5)

Tack tack!

Sol said...

Svarta ska de vara!