Tuesday, April 7, 2009

Skriver lite snabbt, haller pa packar till Virginia Beach, jag aker och valdgastar Steve dar ikvall (han ar dar och jobbar tills Torsdag). Jobbade i Sondags och igar, har fatt ihop manga timmar de senaste veckorna. I Sondags kvall var vi over till Patric pa grillfest, var jattefint vader sa vi satt uppe pa hans rooftop deck (altan pa taket). Caden har borjat ga han med fast han ar inte lika stadig som Oliver an. Det ar svart att hinna med ibland sa han trillade rakt pa kanten pa ett jarnbord som Patric hade uppe pa altanen. Lappen och tandkottet sprack bade uppe och nere och blodet sprutade. :-( Han grat i en timme och somnade sen av utmattning. Som tur ar klarade tanderna sig fast tandkottet och lappen borjar fortfarande bloda da och da.

Nan som vill komma hit i Augusti forresten och aka med mig och grabbarna tillbaks till Sverige (jag kan betala lite av resan)? Mamma skulle ha kommit hit men nu kan hon nog inte ta ut mer semester ser det ut som. Annars far jag aka sjalv men det skulle vara skonare att fa hjalp aven om de nog kommer sova mestadels av resan eftersom man flyger pa natten.






1 comment:

Anonymous said...

Stackars lilla killen, du får säga till Patric att ordna ett barnvänligt hus:)
Jag hade gärna kommit och hjälpt dig hem, men nu är Aruba resan bokad så nu måste varje lite slant sparas...om jag hittar en jättebillig resa så kommer jag!!
Ha det så skönt på resan.
Kram kram Sus