Thursday, December 11, 2008




Snorvel snorvel, jag som trodde jag sluppit undan har ocksa gatt och blivit forkyld, attans!! Killarna verkar inte bli battre haller, snarare tvartom; Caden tappade nastan rosten igar kvall och kraxade vidare idag. Extra kul ar det ju ocksa nar det sporegnar ute hela dagen sa man inte kommer nanstans och att ga pa lekgruppen med snuviga barn ar nog inte sa uppskattat. Imorgon kvall kommer i alla fall Steve hem till sjukstugan, far hoppas han haller sig frisk.

Igar var jag till frisoren (Katrin passade killarna) och fargade haret drastiskt morkt. Jag har inte bestamt mig an om jag gillar det eller inte, kanner inte igen mig sjalv nar jag gar forbi en spegel :-)

2 comments:

Anonymous said...

Vi maste fa se kort pa din nya harfarg!! Later spannande. kramar

Anonymous said...

sååå fin du är i nya hårfärgen/ mother