Monday, December 8, 2008





Var visst en vecka sen jag skrev har sist. Har inget minne av vad jag gjorde forra veckan... eller jo, jag var pa ny lekgrupp, gillade de har mammorna battre an de i den andra lekgruppen sa jag haller nog mig till den har fran och med nu. Har aven varit hemma hos Katrin en hel del och Jessie har varit har nan dag. Jessie vantar en flicka forresten, hon var pa ultraljud forra veckan!

Oliver har lart sig att satta sig fran liggande stallning och som ni kan se pa filmen sa har han starka armar ocksa :-) Caden far runt som ett yrvarder som vanligt och drar ner grejer overallt, pust! Just nu ar killarna forkylda sa det hostas och snoras for fullt, de hade ju precis borjat sova hela natter igen men nu vaknar de stup i kvarten igen, suck! Hoppas de hinner bli friska tills vi aker till Sverige NASTA VECKA!!

3 comments:

Anonymous said...

Va häftigt att du filmade första gången Oliver reste sig. Om drygt en vecka är ni på väg hit , killarna ska väl bli friska till dess./mormor

Sol said...

Grattis till killarna på sjumånadersdagen! :-)

Anonymous said...

Oh no! dags att sänka spjälsängarna!! ;-)

/Hedda