Monday, July 14, 2008

Monday
















Jaha, sa var det mandag igen! Forra veckan gick fort tycker jag, ska se om jag kommer ihag vad jag gjorde :-) Akte och shoppade med Jessie en dag och kopte nagra linnen pa Forever21, kul att handla nat till sig sjalv! Akte med Steve till jobbet i fredags och stannade i Virginia och at pa restaurant pa kvallen, grabbarna ar sa snalla nar vi ar ute och ater, tror de sover gott av ljudet av prat och musik. I lordags var vi pa grillfest, killarna njot av all uppmarksamhet :-)

Jag har borjat jogga och trana lite varje dag nu, har ju gatt ner alla graviditetskilon men jag vill komma i form. Det gar dock segt, far jatteont i knana nar jag springer; antar att de inte ar vana vid stotarna och sa tog de val lite stryk efter att bara runt pa 20 extra kilon ett tag :-) Min svanskota gor fortfarande ont efter forlossningen ocksa (blev troligen en spricka efter krystandet), tar val sin lilla tid att laka kanske. Tror inte jag behover lyfta vikter i alla fall, det tar killarna hand om tunga som de ar :-D

2 comments:

Anonymous said...

Men gu' vilka roliga bilder. Måste hamna på kylskåpet här hemma. haha.

Du ser så pigg och fräsh ut Camilla. Är imponerad.
kram /Anna

Sol said...

Sötisar! Och Caden verkar ha hittat sin tumme nu äntligen! :-)