Sunday, July 20, 2008

Crash & Crabs



<--- Ibland blir man trott av att leka...
Sa var helgen nastan over, var ratt handelserik. I fredags kvall tog Steve med sig grabbarna till en kompis och jag hade skonhetskvall for mig sjalv; badade bubbelbad, fixade naglarna, osv. I lordags morse fortsatte jag pa samma tema och var pa ansiktsbehandling, fick hand och nackmassage ocksa, inte fel alls :-)

Steve tog med sig Bailey och akte mountainbike i skogen i lordags, det var riktigt varmt och visade sig inte vara sa bra ide. Stackars hunden har stora sprickor i trampdynorna nu och kan inte ga, blev for mycket med varmen och att springa pa stenar och varm asfalt. Nu ar det bandagerade tassar och soffliggande som galler ett tag, Steve skams och har kopt ett stort paket hundgodis :-)

I lordags kvall var vi hos nagra kompisar och at krabbor och drack lite ol. Grabbarna trivdes som vanligt, ju mer uppmarksamhet desto battre :-)
Natten till sondag var jag uppe och matade en bebis (kommer inte ihag vilken haha) nar jag horde en craaaash utanfor, jag bad Steve ga upp och kolla vilken bil som hade blivit pakord och saklart sa var det hans... Nan rattfull filur hade kort rakt in i baken pa Steves grannymobile och puttat in den under pick-up trucken framfor. Det var ju bara nagra manader sen den fick rutan inslagen sa det ar en otursbil det dar. Nu ska den in pa verkstaden nasta vecka och jag blir nog utan bil om inte forsakringsbolaget betalar for hyrbil, haller tummarna for det annars kommer jag bli galen i huset om jag inte kommer ivag nanstans :-)

2 comments:

Anonymous said...

Ah nej, later som ni haft en riktig oturshelg, irriterande med bilen sa jag hoppas verkligen att ni far en hyrbil under tiden! Later dock skont att du fatt lite tid att pyssla om dig sjalv, det ar du vard;)
kramar Frida

Sol said...

Tack moster för coola tröjan du skickat mig! Vilken tur jag har som har en så snäll moster!

Kramar från Isac