Thursday, March 18, 2010

Igar jobbade jag hela dagen och pa kvallen traffade jag tjejerna i "mammagruppen" och at middag. Marisa var tyvarr tvungen att ga innan jag ens hade kommit till restauranten, hennes kusin (som holl hennes man och sonen Enzo sallskap) hade tappat Enzo pa ett altanracke och de var tvungna att ta honom till akuten. Visade sig senare att han behovt en massa stygn plus att han hade en spricka i skallen sa han blev kvar pa sjukhuset over natten stackarn. Jag och de andra tjejerna hade i alla fall en supertrevlig kvall, jag behover verkligen ga ut lite oftare! :-)

Idag var jag ledig och vadret var helt underbart; kandes nastan som sommarvarme vilket jag som ar genomforkyld verkligen uppskattade! Vi spenderade formiddagen i parken med Katrin & Linnea och Cyndi & Eleni, var sa skont att bara kunna ga ut utan att behova kla pa grabbarna en massa klader. Pa eftermiddagen gick jag och Cyndi och handlade ballonger och godis till Enzo som vi lamnade utanfor Marisas hus (de hade inte kommit hem fran sjukhuset an) och sen gick vi till "the tot lot" och lekte med en massa andra barn i solen.

Steve ar bortrest till imorgon kvall och jobbar pa Lordag, jag jobbar imorgon sa vi far val se vad vi hittar pa sen i helgen. Ska i alla fall arbeta pa att forsoka kurera min envisa forkylning (misstanker att jag kan ha bihaleinflammation) och pa Lordag kvall ar det "Smorgasbord" med svenska organisationen har sa det ska vi forsoka ga pa och ata lite sill och kottbullar :-)

Trevlig helg!








Grabbarnas kompis, Eleni (Cyndis dotter)

Humor humor, jag kan inte sluta skratta nar Caden har pa sig den har "masken" :)



Kollar in en helikopter som flyger forbi

4 comments:

Sol said...

Något avundsjuk på vädret kan man säga! :-) Till och med Isac är trött på snön här nu! Han vill ha sommar och jag håller med! (Iaf måste det bli vår snart för jag växer ur min vintervecka om nån vecka eller så.... haha).

Anonymous said...

Hahaha det är verkligen humor, vad söt han är i glasögonen och gubbnäsan :)

Skicka över lite sol är du snäll!
KRAM Kicki

Anonymous said...

Så skönt att slippa kämpa med alla vinterkläder.
Haha, Caden ser för rolig ut,lilla gubben.
Hoppas du inte har bihåleinfl. ajaj/ Kram mor

Anonymous said...

Hej! Vad skoj att du fick gå ut och festa lite. Det gör en alltid gott, då slappnar man av. Du får flytta hem så kan vi gå ut tillsammans. :-) Ha ha, Caden klär verkligen i den masken. De växer och knakar ser jag. Längtar tills jag får träffa er! Kram /Sandra