Friday, January 29, 2010

Ar nyss hemkommen fran en baby shower vi ordnade for Marisa och Cyndi som bada ar gravida och beraknas fa sina bebisar i borjan av April. Barnen fick vara med pa kalaset vilket var trevligt som vanligt med god mat, dryck, och tarta. Nu har jag stoppat overtrotta barn i sang, hoppas de kan sova hela natten for en gangs skull.

Jag vet inte vad det ar for fel pa mitt immunsystem men jag akte pa en vanda magsjuka igen i mandags kvall, i 2 dagar var jag helt utslagen (killarna klarade sig den har gangen). Som tur var kunde Steve vara hemma i tisdags och Marisa passade grabbsen nagra timmar i onsdags men det var himla tufft att orka med barnen resten av dagen nar man kande sig som en urvriden trasa. Steve akte till Boston med jobbet i onsdags morse och kommer hem sondag kvall sen aker han ivag soderut igen tills tisdag kvall sa jag kommer knappt se honom innan vi far till Dominikanska. Kan saga att jag verkligen ser fram emot en liten minisemester!


Litet smakprov pa bus som killarna hittar pa om de lamnas ensamma nan minut; har har de kastat alla sina klader i Olivers sang (sen vickade de den tomma byran som nu har en lada utan botten)... Medans jag stadade upp efter detta hyss kastade de ner allt nyvikt tvatt nerfor trappen. Att stada i mitt hus ar som att skotta sno i snostorm :-)

Nu har matstolarna akt ut, det gar utmarkt att ata vid nya bordet!


Grabbarna fick jattefina ryggsackar av Steves syster pa posten, de har deras namn sydda pa locket.


Jag forsokte ta ett bra kort pa ganget pa baby showern men som vanligt var det lattare sagt an gjort :-) Det har ar i alla fall alla barn i var lekgrupp som traffas nagra ganger i veckan; fran vanster Caden, Matthew, Eleni, Enzo, Logan, och Oliver


Matthews storebror Brendan fick vara med pa ett kort ocksa (bredvid Oliver). Nu sitter mina grabbar lite narmare kameran kanske men ni ser ju hur mycket storre de ar an alla andra jamnariga, de ar narmare Brendan i storlek och han ar 3 ar :-)

Diaper cake!

Cupcake time! Kladerna som hanger var presenter till de kommande bebisarna (Cyndi hade redan plockat ner sina)


Bailey tycker det ar mattligt roligt att bli misstagen for en hast...

2 comments:

Anonymous said...

hej! Kul med lite nya kort. Ja , du om någon är värd en ledig weekend i solstolen. Ät och drick gott , sov så länge du vill och ligg sen i solstolen med en drink på lagom avstånd.Kram från mamma

Anonymous said...

Vilka busungar! Barnen har väl sett hur pappa har ridit på Bailey med sombrero på huvudet haha har kort på det :)
Vad skönt för dig att få semester snart, det är du värd!!
Kramar från Kicki