Wednesday, October 29, 2008



Ibland behover man ett bad efter man atit...


Hur funkar det har nu igen?


Ovar att sitta


Promenad i Centennial Park



I sondags var vi i en park i Columbia (ett omrade utanfor DC), Steve och Bryan cyklade nagra mil och sprang sen en halvtimme. Jag, grabbarna och Bailey gick runt en sjo och satt och solade lite. Vi var dar forra helgen ocksa och da gick jag en mil men jag tog det lugnare den har gangen, det var sa fint vader sa det kunde ju inte slosas bort pa att motioneras :-) Jag kan fortfarande inte springa, drog ju sonder en muskel mellan revbenen i San Diego (eller rattare sagt Steve, han skulle vara rolig och lyfta upp mig nar nan tog kort pa brollopet och da knastrade det till) och det borjar ga mig pa nerverna. Lar ju ta sin lilla tid att laka ocksa eftersom jag lyfter sa mycket varje dag, suck.

Steve har varit borta sen sondags kvall sa vi har fatt underhalla oss sjalva igen. Jessie har varit over en svang och jag har gatt promenader med Katrin (svenska tjejn som bor nagra kvarter bort) varje eftermiddag. Hon och hennes dotter Linnea var aven over ikvall ett tag. Idag har forresten varit en otursdag; forst gick speldosan i killarnas rum sonder, spelar den varje kvall nar de ska sova men nu ar det slut med det antar jag. Sen la tv:n i sovrummet av vilket betyder att vi inte har nan fungerande tv alls nu eftersom vi avbestallt kabel tv abonemmanget och inte skaffat antenn sa den i vardagsrummet funkar an... Sist men inte minst sa los diverse varningslampor i bilen nar jag korde till affaren i eftermiddags, slar vad om att bilen klappar ihop snart ocksa :-)

Pa fredag ar det Halloween och vi ska pa kvartersfest, ska bli jattekul.

Har kan ni se lite mer bilder fran Steves bror Mikes brollop i San Diego.

2 comments:

Anonymous said...

Va dom växer killarna fast det inte ser ut som det hamnar så mycket i munnen.....Caden ser ut att gilla hoppgungan, ha ha./ mormor

Anonymous said...

Man kan verkligen säga att de äter med hela ansiktet. Växer så det knakar gör de också. Ja, visst är det väl typiskt att allting går sönder samtidigt och det brukar hända i slutet av varje månad, precis innan lön. :-) Kramis /Sandra